RETURNAREA PRODUSELOR
Pentru a putea returna un produs este necesar să comunicaţi intenţia dumneavostra reprezentanţilor magazinului, la adresa de e-mail info@italianshops.ro.
Produsele achiziţionate de la magazinul online www.italianshops.ro pot fi returnate de către clienţii nostri în termen de 14 ( paisprezece ) zile de la data intrări în posesia comezii, fără ca aceştia să precizeze un motiv şi fără ca aceştia să plătească penalităţi, excepție făcand produsele alimentare.
Rambursarea valorii unei comenzi se face în termen de maxim 30 (treizeci) zile de la data efectuării returului doar dacă următoarele condiţii au fost îndeplinite în totalitate:
- produsele trebuie să fie în ambalajul original însoţite de toate documentele originale aferente;
- produsele nu trebuie să fi fost desfacute, desigilate, fără ambalaj sau cu ambalaj deteriorat;
- eticheta de identificare trebuie să fie încă ataşată produselor, acestea să fie neutilizate;
În cazul nerespectării tuturor condiţiilor enumerate mai sus, www.italianshops.ro îşi rezervă dreptul de a refuza returnarea produselor dumneavoastră, iar taxele de transport pentru reexpedierea coletului vor fi suportate exclusiv de client.
După recepţionarea coletului trimis de dumneavoastră, reprezentanţii italianshops.ro vor verifica dacă toate condiţiile enumerate mai sus au fost îndeplinite. Imediat după verificare veţi primi un e-mail prin care se va confirma că produsele returnate au fost acceptate.
În cazul în care clientul achiziţionează mai multe produse pe care ulterior din motive obiective doreşte să le returneze, are obligaţia ca produsele pregătite pentru returnare să le expedieze în atenţia www.italianshops.ro într-un singur colet!
Produsul/le returnate trebuie expediate prin firma de curierat rapid sau Poşta Română. la adresa S.C. Megistos S.R.L., str. Ciprian Porumbescu, nr. 27, incinta CLD WITT, loc. Bacau, jud. Bacău, 600346
Taxele de transport pentru returnarea produselor vor fi suportate exclusiv de către client!
SCHIMBAREA PRODUSELOR
Pentru a putea schimba un produs este necesar să comunicaţi intenţia dumneavoastră reprezentanţilor magazinului online, la adresa de e-mail info@italianshops.ro.
Produsele achiziţionate de la magazinul online www. italianshops.ro pot fi schimbate de către clienţii nostri în termen de 30 ( treizeci ) zile de la data intrării în posesia comenzii, fără ca aceştia să precizeze un motiv şi fără să plătească penalităţi, exceptie făcand produsele alimentare.
Schimbarea unuia sau a mai multor produse se va face doar dacă următoarele condiţii au fost îndeplinite în totalitate:
- produsele trebuie să fie în ambalajul original însoţite de toate documentele originale aferente;
- produsele nu trebuie să fi fost desfacute, desigilate, fără ambalaj sau cu ambalaj deteriorat;
- eticheta de identificare trebuie să fie încă ataşată produselor, acestea să fie neutilizate;
În cazul nerespectării tuturor condiţiilor enumerate mai sus, magazinul online www.italianshops.ro îşi rezervă dreptul de a refuza schimbarea produselor dumneavoastră, iar taxele de transport pentru reexpedierea coletului vor fi suportate exclusiv de catre dumneavoastră.
În cazul în care clientul achiziţionează mai multe produse pe care ulterior, din motive obiective, doreşte a fi schimbate are obligaţia ca produsele să fie expediate în atenţia www.italianshops.ro într-un singur colet!
Produsul/le care se doresc a fi schimbate trebuie expediate prin intermediul unei firme de curierat rapid sau prin Poşta Română la adresa S.C. Megistos S.R.L., str. Ciprian Porumbescu, nr. 27, incinta CLD WITT, loc. Bacau, jud. Bacău, 600346.
După recepţionarea coletului trimis de dumneavoastră, reprezentanţii magazinului online italianshops.ro vor verifica dacă toate condiţiile enumerate în mesajul de mai sus au fost îndeplinite. Imediat după verificare veţi primi un e-mail prin care se va confirma că produsele au fost acceptate şi vor fi înlocuite cu alte produse aflate în stoc în acel moment. În cazul în care produsul dorit de către client nu se mai află în stoc, www.italianshops.ro va comunica clientului în scris pe e-mail sau telefonic acest lucru, clientul urmând să decidă produsele cu care se va înlocui acesta.
Taxele de transport pentru schimbarea produselor vor fi suportate exclusiv de către client!